Terug op Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Terug op Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Terug op Bali

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

09 Maart 2008 | Indonesië, Batavia

Hoi,

We zijn inmiddels weer terug op Bali. Karin is naar de manicure, dus kan ik wat internetten. Het is heel warm vandaag. We zijn gisteren laat aangekomen in Sanur. Het was een lange reis vanaf Senggigi naar Sanur. Met een busje naar de haven. Daarna met een boot (4:30 uur) naar Bali en daarna weer (1:30 uur) met een busjes. Iedereen zag zwart van de roet, uit de schoorsteen van de boot. De boot zat overvol en er waren geen zitplaatsen meer dus moesten we op dek zitten. Onderweg op de boot hebben we nog een enorme haai gezien, indrukwekkend.
We hebben inmiddels een mooi hotel "Ari Putri" met zwembad en kort bij de zee.
Er zitten hier in Sanur veel Duitsers en Hollanders.
Voor Jos Dubois de groeten van de moeder van Sandra Cornelissen. Die kwamen we gisteren laat tegen in een barretje. Veel Brabanders dus.
Hier gaat verder alles goed, alleen Jan heeft diaree (heel erg). Waarschijnlijk te veel heet spul (sambal) gegeten.

Groetjes Karin en Jan

• 09 Maart 2008 - 14:49

Joke:

hallo karin en jan
    nou karin naar de manicure staat je er weer piekfijn op.geniet maar van het warme weer hier is het niet zo geweldig.jan beterschap en groetjes van leen en joke.

• 09 Maart 2008 - 16:50

Hanneke En Dani:

Hoi Hoi wij regen hier gewoon een beetje weg niks om jaloers op te zijn hier dus hihi.... Veel plezier nog daar kus hanne en dani

• 10 Maart 2008 - 09:50

Harold:

Lekker he Jan die Ajam Paniki! Dubbel plezier

gr
    Harold

• 11 Maart 2008 - 11:02

Mathieu:

Hey Karin en Jan,

Het ziet er allemaal erg mooi uit, en als ik de verhalen zo lees hebben jullie het uitstekend naar de zin. Geniet er nog maar even lekker van.

Als jullie nog even mee willen genieten van onze voorbereidingen: www.vanengen.eu

Groeten,
    Mathieu

• 12 Maart 2008 - 10:47

Dina, Sjaan En Wil:

Jan en Karin wij zitten hier bij Willie en zitten jullie album te bekijken.
    Het ziet er leuk en mooi uit, de oma's zouden zo mee willen.
    Oma Dina ziet uit naar dinsdag 18 maart.
    Veel plezier nog samen, geniet ervan!!