Palenque - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Palenque - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Palenque

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

24 Maart 2009 | Mexico, Palenque

Ola,

We zijn in Palenque gearriveerd. We hebben een goedkoop maar schoon hotel. Op een terrasje kregen we van een Oostenrijkse vrouw deze tip. Zij is hier al 9 weken aan het rondreizen, morgen gaan we naar de grens met Guatemala en overnachten in de jungle. Deze trip hebben we zojuist geboekt. ook hier zijn weer Maya tempels. Daarna steken we de grens over naar Guatemala en gaan naar Flores. Het is hier warm, 30 graden met een windje. We zijn een beetje verbrand (gezicht, rooie kop) De foto´s komen nog, problemen met het laden.
Het eten is soms erg pittig. De vlammen slaan uit je......
Groetjes Karin en Jan

• 24 Maart 2009 - 18:58

Ton Aarts:

Hallo Karin en Jan,
    30 graden en een windje... Dat komt van dat pittig eten natuurlijk! Voorlopig nog niet terugkomen want het weer hier is de laatste dagen bar en boos. Alles goed met je rug Jan? Loop je zelf of moet Karin je af en toe op sleeptouw nemen? Hopelijk heb je er weinig last van daar. Fijne dagen en we lezen wel waar jullie overal terecht komen. Groeten Ton.

• 08 April 2009 - 11:32

Fam. C .v .d V.elden:

Hoi vakantie gangers,

Hier is het weer erg wisselvallig. Dan is het 20 graden en de dag erna nog maar 10 graden. Verder gaat hier alles zijn gangetje. We gaan dit weekend naar Paaspop toe.

Groetjes Familie van der Velden