Merida - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Merida - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Merida

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

05 April 2009 | Mexico, Mérida

Hoi,

We zijn in Merida gearriveerd en willen hier aan zee een kolonie Flamingo's opzoeken. Het is hier wederom erg warm. Merida heeft een gezellig plein en op zondag zijn enkele straten er omheen autovrij.

Groetjes Karin en Jan

• 06 April 2009 - 11:42

Tonny Marianne:

Hallo luitjes , we volgen jullie steeds (figuurlijk), ik zou het ook wel echt willen. De foto's zien er goed uit. Zodra jullie terug zijn mag je de bijbehorende verhalen vertellen. Ik zie dat je nog 7 dagen te gaan hebt, ook af en toe lekker luieren he. Zoals je al gelezen hebt, is het in Nederland lekker lenteweer. Maar volgens mij ben ik nu al geveld door de zomergriep. Donderdagavond gaan we Roderik ophalen in Eindhoven, best wel spannend na 5 maanden.
    Ik wens jullie nog veel plezier.
    Groetjes Marianne

• 06 April 2009 - 18:27

Dolita & Wil:

Hoi luitjes
    De foto's zien er prachtig uit, nog even kleurrijk en een prachtige natuur. Gaan jullie nu nog relaxen en naar de eilandjes dat is ook prachtig(snorkelen). Heb je al een hamaka gekocht in Merida? Als je er meer kunt kopen hou ik me aanbevolen.

Veel plezier nog samen en tot binnenkort, misschien is het weer in Nederland dan ook goed.
    Vandaag was het nog zonnig(20C).

• 07 April 2009 - 11:56

Nicky:

Hey Jan en Karin,

Ziet er goed uit allemaal, geniet er nog van. Hier hebben Martijn en ik alles onder controle!

Veel plezier nog en tot volgende week.

Groet,
    Nicky