In de aap gelogeerd. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu In de aap gelogeerd. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

In de aap gelogeerd.

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

03 Maart 2008 | Indonesië, Batavia

Hoi,

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan.
Karin heeft last van haar rug, ze was gisteren achterover gevallen van een spek gladde trap (regen). Het gaat nu al weer wat beter. Vandaag zijn we naar monkey forrest geweest en daar zat het ook weer tegen voor haar. Ze had heel veel bananen voor de apen. Maar de apen gingen ook in haar zakken voelen voor meer eten. Ze is daarna opgestaan, waarna een aap heel erg boos werd en haar in haar achterste beet, door haar rok. Helemaal rood, hij had gelukkig niet doorgebeten. Later hebben we het achterste ontsmet met alcohol.
Verder gaat alles toch wel goed hoor.
Verder hebben we wat gewinkeld en gepingeld. Veel leuke winkeltjes en marktkraampjes.
Het is hier wisselend weer, vandaag hadden we mooi weer.
Morgenvroeg gaan we een vulkaan bezoeken bij mooi weer en nog wat meer, dorpjes etc.
Meestal zoeken we een chauffeur die ons de gehele dag vervoerd. Eerst natuurlijk goed pingelen dat hoort hier zo. Heel anders dan in Cambodja en Thailand, we missen de tuk-tuk, die toch heel ideaal zijn. Ook geen treinen en bussen, we zijn aangewezen op de "taksi's" of brommers.

Groetjes Karin en Jan

• 03 Maart 2008 - 14:43

Joske:

Ha vakantiegangers,

Karin, weet je zeker dat eht een aap was ide je beet? Of was het toch stiekem Jan die dat deed? :D

Veel plezier verder en beterschap!

Groetjes,

Jos

• 03 Maart 2008 - 19:57

Joke:

dat is wel pech hebben eerst vallen en dan die aap die je bijt,het is wel te hopen dat het hier bij blijft.
    is het niet verstandig om er toch even naar te laten kijken van die apen beet.
    zegt marc. verder nog heel veel plezier.

groetjes van de hillies.

• 04 Maart 2008 - 09:15

Een Collega:

Ja ja, een aap in haar achterste gebeten...dat moeten wij geloven. Jan we kennen je al langer als vandaag. Voor de draad ermee; wat is er echt gebeurd?

Een collega (!?)

• 04 Maart 2008 - 12:00

Harold:

Hee Jan en Karin,

Erg leuk om julie verhalen te lezen. het voelt wel een beetje als "omgedraaide wereld" aan --> jullie vakantie en ik werken!

stoere foto trouwens van de batman!

gr
    Harold

• 04 Maart 2008 - 19:15

Anke:

Geweldig om jullie avonturen te volgen!! Doe je voorzichtig Kaat! Ik zit dit berichtje te tikken terwijl de hagel tegen de ruiten striemt. Dan zitten jullie toch echt wel beter daar.
    Erg leuk om jullie verhalen te volgen en de foto`s zijn top. Hoe is het Jan...nog met je ouwetje gemaakt??ha ha
    Genieten jullie nog maar, ik volg jullie op grote sfstand.
    Liefs Anke