Gili Islands - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Gili Islands - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Gili Islands

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

06 Maart 2008 | Indonesië, Batavia

Hallo,

De chauffeur die we eerder hebben gehad in Ubud heeft ons naar de havenplaats Padang Bai gebracht. Hier hebben we een overtocht geboekt naar Gili Trawangan.
We zitten op het grootste eiland van de drie Gili's. Er zijn hier geen auto's of andere motervoertuigen, alles gaat met paard en kar. Er zijn ook geen honden (allemaal op), wel veel katten (Joke). De overtocht was iets meer dan 4,5 uur en we kwamen in het donker aan. We hadden toch nog snel onderdak gevonden, maar helaas voor 1 nacht, ivm de rustdag op Bali waren er al veel reserveringen. We zitten nu in onze 2e bungalow (Blue Marlin, Gili Trawangan). De zee is hier prachtig. We hebben gesnorkeld en vele vissen gezien. Er zitten blijkbaar ook vele schildpadden en zeepaardjes. (hebben we helaas nog niet gezien).
We hebben op de boot gezellige brabanders uit Best ontmoet.
We hebben samen relaxed mijn 50e verjaardag gevierd. Strand, indo eten en wijn. Morgen hoppen we waarschijnlijk via 2 andere Gili eilanden door naar Lombok. Het doel is om door te reizen naar Kuta op zuid Lombok. Maar, je weet maar nooit, wat we onderweg nog tegenkomen.

Tot de volgende keer
en groeten,
Karin en Jan

• 06 Maart 2008 - 14:31

Harold:

Jan en Karin,

Erg gaaf om jullie avonturen te lezen. Leuk om je verjaardag op die manier te vieren en nog van harte he!

Geniet ervan
    Harold

• 06 Maart 2008 - 14:50

Joke:

hallo karin en jan.
    jan nog van harte gefelicteerd met je 50e verjaardag.jullie hebben wel een prachtige reis, geweldig ondanks de katten.
    groetjes van ons allemaal

• 06 Maart 2008 - 18:47

Hanneke En Dani:

hoi hoi ouwe nog gefeliciteerd he dikke kus voor OPA van dani liefs Hanneke

• 06 Maart 2008 - 19:00

Moeder En Chris:

Allereerst van harte proficiat met je 50 ste verjaardag. Jan proficiat van jou moeder, vanwege het zien van Abraham. Een hele fijne vakantie toegewenst, voor zowel karin en jou zelf. Geniet er maar lekker van. Een goede reis terug en tot over twee weken.

P.s: Het grote Abraham feest houden we nog wel tegoed.

Groetjes Chris en Moeder van der Velden

• 06 Maart 2008 - 22:40

Willie:

Proficiat ouwe met je 50 ste!!

We pakken er hier wel eentje op.
    Mooie foto's en toch wel makkelijk zo op die site.
    Geniet er samen van daar in Indonesie, hier is het koud en guur en nat, tis maar dat je 't weet.

Willie & Dolita

• 07 Maart 2008 - 15:38

Marleen:

Hé Kaatje en Jan,

Zo, dat is even niet verkeerd waar jullie nu zitten. Hmm, ik krijg er helemaal de reiskriebels van! Heerlijk! Geniet ervan, zou ik zeggen. Maar dat doen jullie vast.
    Jan, ik begrijp dat je jarig bent geweest. Van Harte!! Dat je maar een héle oude man mag worden.
    Heel veel plezier daar en Kaatje; 'blijf uit de buurt van apen'
    Vlek Marleen