Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

22 juni, Las Vegas (Nevada), Holiday Inn Express.
Vandaag zijn we naar de Hoover dam en Lake Maed geweest. De dam is hoog, maar de Glenn canyon dam bij Page was net zo indrukwekkend. Karin heeft de foto's gemaakt i.v.m. de hoogte. Onderweg hebben we een buffet genomen bij een casino. Dit was de moeite waard, een biertje voor 1 ldollar. We nemen nog een duik in het zwembad. S'avonds zijn we naar de fonteinen van Bellagio, hotel Paris en City center geweest. Op straat zien we een man  die zijn armen alle kanten op kan draaien. Je maag draait om als je dit ziet. Van het ene hotel naar het andere hotel gaan we met de monorail of lopend, met roltrappen en liften op straat en soms loopbanden in de hotels. Dat is hier allemaal perfect geregeld.

23 juni, Las Vegas (Nevada), Holiday Inn Express.
Het is een goed hotel en we krijgen een prima ontbijtbuffet. Dat ontbrak in hotel New York New York. Op straat kopen we in een ticket shop kaartjes voor vanavond, Cirque Du Soleil in het MGM theater. Op straat worden allerlei kaarten verkocht voor o.a. David Copperfield, Celine Dion, etc.   In MGM hotel gaan we de plaatsen reserveren en bezoeken een trouwkapel. We dwalen door het casino en komen bij de verkeerde uitgang, het is zo enorm groot. Hierna zijn we naar een outlet geweest voor kleding. In de middag nog even gezwommen, maar het is te heet om in de zon zitten. Cirque Du Soleil was geweldig en spectaculair met wisselende decors en acrobatische stunts in een prachtig theater, we mochten helaas geen foto's maken.

24 juni, Las Vegas (Nevada), South Point.
Vandaag hebben we naar de hotel Caesars Palace en Mandalay Bay geweest en hebben daar wat gewinkeld. Caesars was wel leuk. Hierna hebben we in het nieuwe hotel ingecheckt en hebben daarna de auto ingeleverd bij de luchthaven. Ook in dit hotel is het weer volop gokken. Tegen de avond gaan we nog even zwemmen tot de zon weg is. We nemen een buffet met een lekkere fles Merlot. Het buffet is een verkeerde keus, we eten te veel en hebben een slechte nacht van het uitbuiken. Het buffet was wel goed: vis (zelfs met kreeft), BBQ, Italiaans, Aziatisch en Mexicaans.

25 juni, Las Vegas (Nevada), South Point.
We worden met een shuttlebus naar de airport gebracht.
Chris jij pikt ons op in Den Bosch?
We bellen morgen zodra we in Amsterdam zijn. We vliegen eerst van Las Vegas naar Houston, overstappen en dan naar Schiphol.
We hebben nu al vertraging in Las Vegas en we weten niet of we de aansluiting halen.

• 24 Juni 2012 - 06:54

Anke:

Hallo vakantie gangers, jullie zullen inmiddels wel zo`n halve amerikanen zijn ha ha. Super-super allemaal!! En dan straks weer gewoon in je eigen kleine- platte landje terug komen! Heeft ook zijn charmes hoor, maar toch.....geniet er nog maar ff van! Liefs

• 24 Juni 2012 - 07:54

Marianne:

Inderdaad een indrukwekkende hoogte!
    Geniet nog even van de laatste dagen in dit bijzondere land.

Groetjes
    Marianne