Bodrum - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Bodrum - Reisverslag uit Bodrum, Turkije van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Bodrum

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

01 September 2013 | Turkije, Bodrum

1 sept 2013, Bodrum (Turkije)
We maken de gordijnen open en zien dat we in de haven van Bodrum liggen tegenover het kasteel. We gaan ontbijten en daarna naar het stadje. We missen de Ferry naar de old town en we gaan dus maar lopend. Het is een mooie route langs alle bootjes die in de haven liggen. We pinnen weer wat Turkse Lira en kopen een blouse voor mij. Karin kan helaas....niets vinden wat ze leuk vindt. We shoppen wat en nemen een terrasje aan het water. Bij het kasteel ligt de ferry en nemen deze terug naar het cruise schip. We eten een vette hap, cheeseburger met friet en gaan dan zwemmen. Het eerste zwembad wordt omgebouwd voor een feestje. Er kan een paar uur gratis worden gedronken. Er is een orkest, een buikdanseres en volop drank. Er wordt zelfs gedanst. Na de party gaan we casual eten van het buffet, voor de eerste keer. Ook dit eten is goed en divers. Hierna doen we een dutje in de hut.