Tussen de cactussen - Reisverslag uit Goodyear, Verenigde Staten van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Tussen de cactussen - Reisverslag uit Goodyear, Verenigde Staten van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Tussen de cactussen

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

01 Juni 2012 | Verenigde Staten, Goodyear

31 mei
We zijn in Flagstaff gearriveerd  en vinden via Patrick, die we op straat aanspreken een goedkoop maar schoon motel. Het motel ligt aan route 66. Er loopt daar van alles rond. We twijfelen of we de juiste keuze hebben gemaakt. Er staat een camper met gaten, kapotte ramen en de moterkap is met touw vastgebonden. Die doet het vast niet meer. We verhuizen van kamer omdat we geen wifi hebben. Het is een gezellig stadje met leuke terrasjes. We gaan wat drinken en eten. We rekenen af en krijgen het dubbele terug wat we genuttigd hebben aan dollars. Ik breng het geld terug naar de serveerster en die reageert amper.

1 juni
We staan vroeg op en zien dat bijna alle auto's weg zijn en tot onze verbazing is ook de camper verdwenen. We gaan een ontbijt halen er vertrekken richting Phoenix. Onderweg zien we enorme catussen, wel 5 meter hoog. We rijden door naar Goodyear en vinden hier een heel heel goed luxe hotel, met zwembad etc, geen twijfels dus. Een zwembad is hier nodig want het is hier 44 graden. We ziten niet ver van de Mexicaanse grens. In de middag zijn we naar Whitetank mountain geweest. Dit is een national park met vele enorme cactussen. In de namiddag lekker zwemmen bij het hotel. Inmiddels hebben we beide een rooie kop.

• 03 Juni 2012 - 10:10

Joke:

hallo luitjes. zo dat Amerika heeft wel heel wat moois te bieden,maar kijk wel uit met die cactussen dat jullie niet onder de naalden zitten ,kunnen toch giftig zijn .schijnen dwars door je schoenen te steken .maar verder weer schitterende foto s, ik geloof dat ik maar na kom. groetjes Joke en Leen
    en de rest van de Hillies.