Saartje in San Diego! - Reisverslag uit Chula Vista, Verenigde Staten van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu Saartje in San Diego! - Reisverslag uit Chula Vista, Verenigde Staten van Karin en Jan Velden - WaarBenJij.nu

Saartje in San Diego!

Door: Karin & Jan

Blijf op de hoogte en volg Karin en Jan

06 Juni 2012 | Verenigde Staten, Chula Vista

5 juni, Chula Vista bij San Diego's (California),  Good Nite Inn
We zijn naar Seaworld geweest. Er was een mooie show van de dolfijnen en de orka's. Het is een pretpark met shows, achtbanen, winkeltjes en veel eetkraampjes. De Amerikanen nemen ontzettend veel fastfood en grote bekers cola. Soms dieet cola, maar dat helpt niet meer. De dames en heren groeien hier als kool, vooral in de breedte. Het weer was uitstekend, de hele dag zon. S'avonds zijn we lekker wezen eten in Old Town, weer Mexicaans. Wederom een goed restaurant.

6 juni, Chula Vista bij San Diego's (California),  Good Nite Inn
Hiep hiep hoera, Kaatje is Saartje. Ik heb het bed versiert met de amerikaanse vlag en ballonnen. Een verrassing dus voor onze Kaat bij het wakker worden.
Na de koffie zijn we naar het schiereiland Coronado gegaan en daar gaan zwemmen. Het schiereiland is verbonden met een hoge brug. Ik rij aan de binnenkant van de weg ivm hoogtevrees. Het is een mooi zilver strand aan de Pacific ocean, met overvliegende Pelicanen. Het waaide en terug in het hotel aangekomen zien we dat onze benen zijn verbrand. Op het eiland staat een prachtig mooi oud hotel, we parkeren hier en we nemen hier een kopje koffie en een taartje op de 50 jarige. Toen we weggingen en alles hadden afgerekend was de jarige minder blij. De rekening was 39 dollar maar dat was dan wel inclusief 1 uur parkeren. S'avonds zijn we naar het gaslamp quater gereden en hebben daar heel goed gegeten (vis). Voor morgen hebben we een hotel geboekt bij Palmsprings. We hebben een goede site gekregen van nederlanders waarmee je kunt bieden voor hotels met een bepaald aantal sterren. Onze bieding was dus raak.

• 07 Juni 2012 - 21:09

Tonny En Marianne:

Hallo luitjes, gisteren had ik ook al gereageerd, maar dat zie ik niet staan (nieuwe tablet, ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben) Maar toen feliciteerde ik Karin met haar 49 jaar en 366 dagen. Dus hierbij nog maar een keer. We genieten van de verhalen en foto's. Veel plezier en niet teveel eten. Groetjes